Rösta i YABA!
Visit http://www.ipligence.com

Grattis Tomas!

Toyotas marknad och produktchef Tomas von Hedenberg blev av Resumé utsedd till bilbranschens bästa marknadschef i deras tävling Sveriges 101 bästa marknadschefer.

Tomas gjorde en riktigt bra presentation av Toyotas arbete med sociala medier på Customersonlys frukostseminarium Kund 2.0 på Café Opera härom veckan. Han tog bl.a. upp Customersonlys arbete med förlanseringen av tredje generationens Prius där ett forum byggdes för befintliga Priusägare där förutom diskussioner fördes om nya Priusen innehöll nyheter, bakom kulisserna information och exklusiva kringevent. Medlemmarna kunde bl.a. följa hur lanseringsarbetet gick till bakom kulisserna. Två av medlemmarna från forumet användes i lanseringen som ambassadörer för Prius.
Just detta projekt var riktigt roligt och ett bra steg mot Kund 2.0.

Vi får se hur nästa spännande steg i kunddialogen ser ut.

Jag har mina aningar…

Lev väl,
/N

Resumé NR43 Årgång 60 22 oktober 2009

Läs hela listan över vinnarna på Resumé


Niklas Dahlqvist
Foto: © Johan Lange 2010
All rights reserved

Jobbar på Sveriges första kundbyrå® - Customersonly under titeln Specialist Digital Marknadsföring.

Jag har 10 års erfarenhet av digital marknadsföring främst inriktad på direktmarknadsföring. Både som anställd och i egen regi.

Kärnan i min person kretsar kring problemlösning och abstrakt tänkande samtidigt som jag när en stor kunskapstörst vilket är till gagn både i min profession och i det privata. Älskar det skrivna ordet, den tonsatta tanken och det levande livet.

Arrangerar även #tweetupsthlm.

Om dialog i en ny tid niklasdahlqvist.se.

Google profil
Twitter
Facebook
LinkedIn
Spotify profil
Delicious
Disqus profil
Flickr
Twitpic
Foursquare
Gowalla
FriendFeed
Bambuser
Vimeo
AudioBoo
SlideShare
Blogportalen
#tweetupsthlm

Vardagsbilder