Rösta i YABA!
Visit http://www.ipligence.com

Grattis Tomas!

Toyotas marknad och produktchef Tomas von Hedenberg blev av Resumé utsedd till bilbranschens bästa marknadschef i deras tävling Sveriges 101 bästa marknadschefer.

Tomas gjorde en riktigt bra presentation av Toyotas arbete med sociala medier på Customersonlys frukostseminarium Kund 2.0 på Café Opera härom veckan. Han tog bl.a. upp Customersonlys arbete med förlanseringen av tredje generationens Prius där ett forum byggdes för befintliga Priusägare där förutom diskussioner fördes om nya Priusen innehöll nyheter, bakom kulisserna information och exklusiva kringevent. Medlemmarna kunde bl.a. följa hur lanseringsarbetet gick till bakom kulisserna. Två av medlemmarna från forumet användes i lanseringen som ambassadörer för Prius.
Just detta projekt var riktigt roligt och ett bra steg mot Kund 2.0.

Vi får se hur nästa spännande steg i kunddialogen ser ut.

Jag har mina aningar…

Lev väl,
/N

Resumé NR43 Årgång 60 22 oktober 2009

Läs hela listan över vinnarna på Resumé